Zpět na články

Zboží prodávají kvalitní fotografie

Vizualizace každého výrobku je, pro úspěšný prodej na internetu, velice podstatná. Má pozitivní dopad na kupující. V kamenném obchodě si zákazník může zboží fyzicky prohlédnout, ohmatat, vyzkoušet. U internetového prodeje tuto možnost nemá a proto každý, kdo chce úspěšně prodávat své výrobky na internetu musí věnovat větší pozornost jejich prezentaci formou fotografie. Internetový obchod má svá specifická pravidla, často zákazník nakupuje emotivně a kvalitní obrázek mluví.

Žádný zákazník nebude riskovat nákup, pokud fotografie zboží bude nekvalitní, rozmazaná, či málo detailní. Při fotografování výrobku nesmíme zapomenouu na to, že prodáváme svoje zboží, konkrétní věc, kterou chceme zákazníkovi prodat. Nechceme mu prodat svoje okno, skříň nebo stůl. Chceme mu prodat svoji ruční práci. Proto by se měla fotografie zaměřit na samotný výrobek a ne na věci, které by mohly rozptylovat pozornost. V internetovém obchodě prodávají fotografie a proto bychom měli při prezentaci výrobku věnovat jeho vizualizaci velkou pozornost. Nemusíme mít drahé vybavení. Stačí otevřít mysl a k focení přistoupit kreativně.